امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
header-logo
اجرای رفیوژ میانی بلوار شهید بهشتی
به گزارش روابط عمومی شهرداری اردکان ،شهردار اردکان از اجرای پروژه اصلاح سیما و منظر و ترافیک فاز اول بلوار شهید بهشتی حدفاصل میدان شفق تا میدان شهید دهستانی خبر داد.
?وی افزود:این پروژه بنا در خواست شورای ترافیک شهرستان اردکان و مصوبه شورا به صورت جلسه شماره ۳۰ بند۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ که با هدف ایجاد فضای ایمن و رفع مخاطرات ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.
?لازم به ذکر است در خصوص اجرای عملیات عمرانی و ترافیکی فاز اول این طرح با توجه به تذکرهای مکرر شورای ترافیک شهرستان در سالهای گذشته تا بحال این پروژه اجرایی نشده بود و پس از طرح موضوع در کارگروه اجرایی معماری و شهرسازی انسان محور پروژه اردکان پلاس پس از بررسی طرح و برنامه ریزی برای اجرای آن ، عملیات عمرانی آغاز شده است.
?شهردار اردکان در ادامه بیان داشت: شهر اصولا محل تبادل کالاهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و بدون مردم معنی نخواهد داشت. شهر عاری از فضاهای حضور مردم، شهری بی روح و خسته کننده خواهد بود. اصولا فضاهای شهری جایی هستند که جان شهر در آن جاری می شود.
?وی افزود:طول مسیر این پروژه ۸۰۰ متر می باشد که شامل عملیات عمرانی و ترافیکی تراش آسفالت و زیرسازی و روکش آسفالت، جدول گذاری، کف سازی و اجرای فضای سبز در رفیوژ میانی می باشد پس از عملیات آسفالت، ترسیم خط کشی و نصب علائم و تابلوهای آن نیز انجام می شود.
?شهردار اردکان ادامه داد : اجرای مسیر پیاده روی و ساماندهی سیما و منظر این مسیر به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان علاقه مند به پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش در حال انجام است و با تکمیل عملیات اجرایی آن ، تجهیزاتی از قبیل روشنایی، مبلمان شهری نیز نصب خواهد شد.
شهردار اردکان ضمن دعوت به همراهی و صبوری شهروندان در اجرای هر چه بهتر این پروژه از شهروندان خواست تا از مسیر های جایگزین در این محور استفاده نمایند.