امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
بحث و تبادل‌نظر پیرامون اجرای طرح افزایش بهره‌وری حمل‌و‌نقل عمومی اردکان

🔰بحث و تبادل‌نظر پیرامون اجرای طرح افزایش بهره‌وری حمل‌و‌نقل عمومی اردکان

✍️نشست مشترک جمعی از مسئولین شهری اردکان با رانندگان تاکسی‌های شهری جهت بررسی نحوه اجرای طرح “تاکسی‌پلاس” در راستای افزایش بهره‌وری و کیفیت حمل‌و‌نقل عمومی در سالن اجتماعات دانشکده فنی شهید بهشتی برگزار شد.

📌«دکتر احمدرضا متألهی» در این جلسه با اشاره به جایگاه حائز اهمیّت رانندگان تاکسی‌های شهری در فرآیند حمل و نقل عمومی اردکان به‌ویژه نقش آنان در انتقال مسائل و مشکلات شهروندان به مسئولین؛ از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران و عوامل حمل و نقل عمومی طی دوره‌های مختلف قدردانی و تشکر کرد.

🔹️وی؛ “کارآیی” و “اثربخشی” را دو مؤلفه مهمّ در اجرای طرح‌های گوناگون در حوزه مدیریت شهری دانست و گفت: ضرورت دارد در زمینه حمل و نقل عمومی شهری اردکان؛ برای مدیریت زمان، بهبود عملکرد ناوگان و رفاه شهروندان، طرح‌های درست و متقن را به شیوه‌ای صحیح اجراء نمائیم.

🔹️شهردار اردکان با بیان اینکه جهت افزایش بهره‌وری سیستم حمل و نقل عمومی؛ اتوبوس و مینی‌بوس به مرور در حال جایگزینی است، اظهار داشت: “تاکسی‌پلاس” در ادامه طرح بزرگ اردکان‌پلاس اجراء خواهد شد و در این طرح با تمرکز بر ظرفیت قابل‌توجّه ناوگان تاکسی‌رانان شهری به دنبال افزایش کارآیی و اثربخشی حمل و نقل عمومی در سطح شهر اردکان هستیم.

🔹️وی ضمن اشاره به اینکه اجرای طرح تاکسی‌پلاس در ماه‌های نخست به صورت پایلوت (آزمایشی) است، اذعان کرد: رویکرد شهرداری اردکان در این حوزه به سمتی است که افزایش تاکسی، راحتی شهروندان، کاهش زمان انتظار مسافر، در دسترس بودن تاکسی برای مسیرهای گوناگون تحقق یابد.

🔹️دکتر متألهی در پایان ابراز امیدواری کرد با همیاری و همکاری رانندگان تاکسی‌های شهری اردکان، نقاط قوت و ضعف طرح تاکسی‌پلاس شناسایی شده و در صورت امکان، آیتم‌های جدیدی نیز به این طرح اضافه شود.

💠روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر