امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
اجرای طرح تابستانی «نشاط معنوی» در شهر اردکان

✍🏻در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، انجام کار تربیتی موثر و غنی‌سازی اوقات‌فراغت قشر کودک و نوجوان؛ طرح تابستانی «نشاط معنوی» که از ابتدای تیرماه آغاز شده است، تا پایان شهریورماه سال‌جاری تداوم خواهد یافت.

📌این برنامه به همت شهرداری اردکان و با همکاری کارگروه کودک و نوجوان حوزه علمیه (شعبۀ مؤسسۀ علمدار قم) پنج‌شنبه و جمعه هر هفته طی فصل تابستان به میزبانی پارک آزادی و میدان چادرملو برگزار می‌شود.

🔹برپایی غرفه‌هایی با هدف بهینه‌سازی اوقات‌فراغت شامل پاسخگویی به سوالات شرعی، مهدویت، پاسخگویی به شبهات و بخش کودک و نوجوان (در دو بخش مجزا برای دختران و پسران) بخش اصلی این طرح را تشکیل می‌دهد.

🔹همچنین با توجّه به فعالیّت گسترده گروه‌های سرودِ مردمی؛ شهرداری اردکان از ظرفیت گروه‌های سرود جهت اجرای سرودهایی گوناگون با محتوای فرهنگ مهدوی و فرهنگ حسینی استفاده کرده و این گروه‌ها طی طرح تابستانی نشاط معنوی به اجرای برنامه می‌پردازند که هر هفته با استقبال کودکان و نوجوانان روبرو می‌شود.

🔹لازم به ذکر است که توزیع بسته فرهنگی در غرفه مهدویت (ویژه روز جمعه)، استقرار بخش مشاوره کودک و نوجوان و اجرای برنامه هفتگی شامل مسابقه، معما، قصّه‌گویی، شعر و… نیز از جمله سایر قسمت‌های طرح تابستانی نشاط معنوی در شهر اردکان می‌باشد.