امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
🔰 انتقاد از بد عهدی های شرکت چادرملو

▪️در نطق پیش از دستور:

✅ انتقاد از بد عهدی های شرکت چادرملو

🔰 «مسعود نوریان‌اردکانی» در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر به زمزمه حضور مجدد هیئت مدیره و مدیر عامل چادرملو در اردکان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مجدد هیئت مدیره چادرملو را به فال نیک می گیریم ،چرا که سال ها انتظار مردم براین بوده که شرکت چادرملو حضور موثر تر و پربارتری داشته باشد و این حضور دوباره فرصتی است تا به بررسی تعهدات و حرف های قبلی زده شده بپردازیم که امیدوارم این سفر نتایج بهتر و بیشتری نسبت به سفر قبل داشته باشد.

▫️رئیس شورای اسلامی شهر اردکان ضمن گلایه از به سرانجام نرسیدن بعضی از تعهدات قبلی ادامه داد: به نظر می رسد بد عهدی در شرکت چادرملو ریشه دوانده چرا که شاهد قول هایی هستیم که عملیاتی نشده و این جای گله و شکایت دارد که انشالله با این سفر جبران شود.

▫️وی به یکی از قول ها یی که در سفر قبلی داده شده بود اشاره کرد و افزود : قرار بود پیمانکاران و مدیران محلی نقش بیشتری پیدا کنند از جمله آن موضوع سرباره هست که عملا شواهد ناخوشایندی از آن دیده شده است .

▫️رئیس شورای اسلامی شهر اردکان ادامه داد: احترام به افکار عمومی و حفظ شان و جایگاه مردم ؛جزو انتظارات اولیه از تصمیم گیران این شرکت است و اینکه با بهانه های شیک خواسته باشیم خواسته های قبلی را نادیده بگیریم اصلا پسندیده نیست .

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان