امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
گواهی صلاحیت برای رانندگان سرویس مدارس اجباری است

حمید ابراهیمیان اردکانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اردکان در جلسه بررسی تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس اردکان با بیان اینکه تمام رانندگان سرویس مدارس باید گواهی صلاحیت داشته باشند اظهار داشت : از نکات قابل توجه درباره سرویس مدارس این است که به صورت غیر مستقیم بر روی سلامت روانی دانش آموزان تاثیرگذار است؛ به همین دلیل سلامت اخلاقی و جسمی رانندگان و فراهم شدن شرایط کاملا امن در مسیر مدرسه برای دانش آموزان ضروری است .

▫️ وی ادامه داد : در فرآیند تایید صلاحیت رانندگان سرویس مدارس که از سوی سازمان حمل و نقل شهرداری اردکان انجام می شود، مواردی چون سلامت فردی و اجتماعی توسط پلیس امنیت عمومی مورد بررسی قرار می گیرد و از لحاظ ایمنی خودرو نیز معاینه فنی آن‌ها از سوی پلیس راهور به‌صورت دوره ای کنترل می‌شود.

▫️سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گفت : صحت عملکرد رانندگان حین سال تحصیلی توسط تیم بازرسی میدانی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورت مغایرت با دستور العمل ها ، با راننده خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

حمید ابراهیمیان اردکانی در پایان گفت : خانواده های گرامی در زمان عقد قرارداد ،می بایست از راننده سرویس مدارس که دارای گواهی تایید صلاحیت از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اردکان می باشد ،استفاده کنند.

روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان