امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
برگزاری سیزدهمین جشنواره بادبادک‌ها در اردکان

سیزدهمین دوره جشنواره بادبادک‌های اردکان که به عنوان نمادی از پرواز آسمانی ۴۴۷ شهید گلگون‌کفن این شهرستان است،همزمان با هفته دفاع مقدس به همت شهرداری اردکان و همکاری موسسه افق کویر برگزار خواهد شد.

▫️حمیدرضا هاتفی معاون خدمات شهری و ایمنی شهرداری اردکان در این رابطه اظهار داشت: طبق سنوات گذشته در هفته دفاع مقدس و همزمان با اوائل مهرماه و بازگشایی مدارس؛ جشنواره خاطره انگیز بادبادکها در جاده اردکان- چک چک و در محل آب انبار شهید عباسپور برگزار خواهد شد.

▫️معاون خدمات شهری و ایمنی شهرداری اردکان با بیان اینکه به دلیل شروع بیماری کرونا ،برگزاری این جشنواره به تاخیر افتاد؛ اظهار داشت : خوشبختانه با مهار و کاهش بیماری کرونا و مساعد شدن شرایط، برگزاری مجدد این جشنواره در دستور کار قرار گرفت و انشالله این جشنواره در روز پنجشنبه ۶ مهرماه برگزار می‌شود.

▫️وی، ساعت برگزاری جشنواره را ۱۵ تا ۱۸ عنوان کرد و افزود: در کنار برگزاری این جشنواره، مسابقات ورزشی و ورزش‌های نمایشی هم اجرا خواهد شد.

▫️هاتفی هدف از برگزاری این جشنواره را گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقویت روحیه شادابی و نشاط نوجوانان و جوانان در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها عنوان کرد و گفت : این جشنواره فرصت خوبی برای تجدید خاطرات، نزدیکی اعضای خانواده به یکدیگر و تشکیل یک خانواده بانشاط شهری است؛ که امیدواریم همانند سال های گذشته، با حضور چشمگیر مردم این اتفاق خوب رقم بخورد.

💠 روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان