امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
قدردانی ” شهردار اردکان” از حضور گرم مردم درجشنواره بادبادک ها

دکتر “احمد رضا متألهی شهردار اردکان” درحاشیه برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره باد بادک ها از استقبال پرشور و شایان توجه شهروندان اردکانی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

▫️وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره بادبادک‌ها بالغ بر ۱۰ هزار نفر از همشهریان اردکانی و شهرهای همجوار شرکت کردند و با استقبال بسیار بالای مردم مواجه شد اظهار داشت : هدف از برگزاری این برنامه، فراهم سازی فرصتی ست که اعضای خانواده در کنار یکدیگر به سرگرمی‌های سالم و پرنشاط بپردازند ؛که خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری ارگانهای دیگر توانست زمینه و بستر محيطی شاد و متنوع براي شهروندان عزیز فراهم سازد.

▫️شهردار اردکان ادامه داد: تقویت روحیه شادابی و نشاط نوجوانان و جوانان در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها یکی دیگر از اهداف ما بود ؛ که عصر امروز شاهد حضور بسیار خوب و چشمگیر جوانان و نوجوانان بودیم که با شور و اشتیاق خاصی در این جشنواره شرکت کرده بوند که امیدوارم در كنار خانواده هايشان ساعت هاي خوبي را سپري كرده باشند.

◀️دکتر متالهی از همكاري موسسه فرهنگی ،هنری افق کویر که امسال در برپایی این جشنواره سهم به سزایی داشت تقدیر و تشکر کرد.

◀️ در ا ین جشنواره اجراي نمايش رزمي‌كاران ولايت، اجرای سرود،برپایی غرفه های فرهنگی ،برپايي موكب‌هاي پذیرایی،اهدای جوایز به برگزیدگان ،اهدای کتاب و همچنین هنگام ورود همشهريان به محل برگزاري جشنواره كيسه‌هاي جمع‌آوري زباله و بسته‌هاي فرهنگي اهدا شد.

◀️ اورژانس، پليس راهور، نيروي انتظامي، جمعيت هلال‌احمر اردكان، سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني ،اداره میراث فرهنگی ، اداره ورزش و جوانان ،ناحیه مقاومت بسیج و گردان امام حسين (ع)از جمله ارگانهایی بودند که در این جشنواره همکاری صمیمانه ای با شهرداری و موسسه فرهنگی ،هنری افق کویر داشتند.

💠 روابط‌ عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان