امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز فرصت مناسبی جهت نشاط اجتماعی و برنامه‌های فرهنگی و معرفتی است

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان ، اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با حضور مسئولین واحدهای مربوطه درسالن شهید محمود حیدری شهرداری برگزار شد.

▫️دکتر”احمدرضا متالهی” شهردار اردکان با اشاره به نزدیک شدن سال جدید و لزوم برنامه ریزی بهتر برای ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید و ایام نوروز ، علاوه بر ارائه خدمات عمومی که در سال های گذشته در سطح شهر انجام می شد؛ می بایست اقداماتی در راستای خدمات رسانی و ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و همچنین مسافرین نوروزی ،در دستور کار شهرداری قرار گیرد که خوشبختانه دراولین جلسه بحث های خوب و مفیدی مطرح شد.

▫️ وی با بیان اینکه با فرارسیدن نوروز و سال جدید فعالیت های شهرداری درحوزه های مختلف عمرانی ،فرهنگی و اجتماعی شدت بیشتری می گیرد بیان کرد : شهرداری‌ در نوروز سعی می‌کند با برگزاری فعالیت‌های متنوع و جذاب در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین فعالیت های عمرانی، فرصتی برای رضایت خاطر مردم فراهم و به ایجاد فضای شاد و پویا در شهر کمک کند؛ که امیدواریم امسال نیز بتوانیم رضایت همشهریان و مسافران نوروزی را به دست آوریم.

▫️دکتر متالهی درخصوص فعالیت های عمرانی نیز به مسئله ارزیابی کار و زمان اشاره کرد و افزود: با توجه به محدودیت زمانی ؛ تعيين زمان لازم براي انجام آن كار و همچنین اولویت کارهای عمرانی در دستور کار واحد عمران قرار گیرد که انشالله تا قبل از نوروز ،تمام عملیات های عمرانی ما به اتمام رسیده باشد .

▫️شهردار اردکان ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود:با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با هم تقارن و هم‌زمانی دارند فرصت مناسبی هم برای نشاط اجتماعی جامعه و برنامه‌های فرهنگی و معرفتی است که در تصمیم گیرها وبرنامه های ما لحاظ خواهد شد و در این زمینه نیز برنامه های متنوعی در نظر داریم.

▫️رفع نواقص و پایش برنامه های سال های گذشته بخش دیگری از سخنان شهردار اردکان بود که بر این امر تاکید کرد و گفت : آسیب شناسی فعالیتهای صورت گرفته سال های گذشته ؛ گام مهم و اساسی برای برنامه ریزی برای سال جدید است که تمام واحدهای مسول می بایست به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

▫️درپایان این جلسه مسئولین واحدها به بحث و تبادل نظر درباره خدماتی که می بایست درنوروز انجام شود پرداختند و مقرر شد درجلسه بعد برنامه های خود را ارائه دهند.

💠 روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان