امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
وجود معابر با نام‌های تکراری و همچنین معابر بدون نام در اردکان سبب سردرگمی مردم شده است

فتاحی اردکانی در نطق پیش از دستور:
✅ وجود معابر با نام‌های تکراری و همچنین معابر بدون نام در اردکان سبب سردرگمی مردم شده است

▫️حجت‌الاسلام محمدرضا فتاحی اردکانی در نطق پیش از دستور دویست و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اردکان اظهار داشت: عدم نامگذاری و وجود بسیاری از معابر با نام‌های تکراری به واسطه گسترش و توسعه سطح شهر، باعث به وجود آمدن مشکلات برای شهروندان شده است.

▫️وی با اشاره به اینکه برای بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان لازم است برای آن چاره‌ای اندیشیده شود؛ افزود: لازم است به منظور آسان سازی تشخیص رانندگان در انتخاب معابر، تابلوهای برخی از معابر به صورت دورو اصلاح گردد.

▫️عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اردکان با بیان اینکه کمیته نامگذاری معابر بررسی‌های لازم در زمینه اسامی معابری که تایید و اعلام شده، ولی نصب تابلو آن اجرا نشده است را داشته باشد؛ ابراز امیدواری کرد که با رفع مسائل تابلو‌های معابر، علاوه بر رضایت شهروندان، بخشی از مشکلات دستگاه‌های خدمات رسان برای دستیابی سریع‌تر به محل مورد نظر نیز آسان‌تر می‌شود.

▫️فتاحی اردکانی در پایان خاطر نشان کرد: نامگذاری معابر، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و میادین به نام شهدا، شخصیت‌ها، مفاخر و چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی، سیاسی و هنری اقدامی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و پاسداشت خدماتی است که این شخصیت‌ها انجام داده‌اند.
💠 روابط‌ عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی اردکان