امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
حضور مدیرکل امور مالیاتی در صحن شورا/ گلایه رئیس شورای شهر اردکان از عدم حضور مدیر‌کل محیط‌ زیست

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در نطق پیش از دستور دویست و نوزدهمین جلسه این شورا ضمن قدردانی از حضور مدیرکل امور مالیاتی در صحن شورای شهر با اشاره به دغدغه و مطالبه شهروندان و حساسیت‌های موجود اردکان در حوزه محیط‌زیست بیان داشت: در چند نوبت مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان یزد به صحن شورای شهر اردکان دعوت شده است اما ایشان علی‌رغم آمادگی برای پاسخگویی و حضور در جمع نمایندگان مردم در شورا با بهانه‌های مختلف از حضور امتناع ورزیدند.

▫️مسعود نوریان‌اردکانی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه دولت برای حضور مسئولین در بین مردم عزم جدی دارد اما متاسفانه رفتار برخی از دولتمردان در استان یزد این را نشان نمی‌دهد.

▫️وی با اشاره به حضور مکرر برخی مسئولان استان در صنایع و کارخانجات اردکان خاطر نشان کرد: انتظار مردم از دولتمردان استان این است که به جای سر دادن شعار‌های محیط‌زیستی پاسخگو دغدغه‌های محیط‌زیستی آن‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان باشند.

▫️گفتنی است، در ادامه دعوت از مدیران کل استان یزد به شورای اسلامی شهر اردکان، «رضا نجف زاده» مدیرکل امور مالیاتی استان در دویست و نوزدهمین جلسه این شورا حضور یافت.

💠 روابط‌‌عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی اردکان