امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
بازدید” شهردار اردکان” از عملیات احداث خیابان حدفاصل بلوار شهید بهشتی و خیابان جمهوری

به گزارش روابط عمومی شهرداری اردکان “دکتر احمد رضا متالهی شهردار اردکان” به همراه همکاران خود از روند پیشرفت عملیات احداث خیابان حدفاصل بلوار شهید بهشتی و خیابان جمهوری بازدید کرد .

▫️دکتر متالهی در حاشیه این بازدید درسخنان کوتاهی اظهار داشت : اجرای طرح این خیابان بر اساس طرح مصوب تفصیلی با خریداری املاک در مسیر شروع گردیده که در نهایت موجب اتصال بلوار آیت الله بهشتی به بلوار جمهوری خواهد شد و با توجه به تعداد دسترسی های محلی و موقعیت آن در بهبود عبور و مرور ساکنین این منطقه نقش مهمی خواهد داشت.

▫️شهردار اردکان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مالکین پلاک های در مسیر این خیابان ادامه داد: یکی از الزامات توسعه شهری، احداث خیابان و تملک املاک در مسیر است و مدیریت شهری بر این اعتقاد است هر یک از شهروندان در هر نقطه شهر مستحق دریافت بهترین خدمات هستند که امیدوارم در اسرع وقت، با همکاری و همیاری مالکین چند پلاک باقیمانده؛ این پروژه را به سرانجام برسانیم.

▫️شایان ذکر است طول این پروژه ۵۲۵ متر و عرض آن ۲۴ متر است که عملیات اجرایی پروژه شامل خاکبرداری ،زیرسازی ، روکش آسفالت و پیاده رو سازی می باشد و اعتبار پروژه از محل بودجه عمرانی شهرداری تامین خواهد شد.

💠 روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان