امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
پایان عملیات همسطح سازی آرامستان اردکان

دکتر احمد رضا متالهی شهردار اردکان” صبح امروز از آرامستان اردکان بازدید و از اتمام عملیات همسطح سازی و ساماندهی آرامستان اردکان خبر داد.

وی با بیان اینکه ساماندهی آرامستان‌ شهر اردکان یکی از مطالبات به حق شهروندان در سال‌های گذشته بود، اظهار کرد :با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و با هدف زیباسازی و سهولت در رفت و آمد؛ پروژه همسطح سازی، کف سازی و محوطه سازی آرامستان به اتمام رسید که امیدوارم با خدمات ارائه شده رضایت خاطر همشهریان را به دست آورده باشیم.

▫️شهردار اردکان ادامه داد: هم سطح سازی آرامستان، توانست بهبود دسترسی به قبرها و امکانات آرامستانی را نیز به همراه داشته باشد چرا که در گذشته با وجود پستی و بلندی قبرها در تشییع‌ جنازه ها و در رفت‌و آمدها و به خصوص برای سالمندان مزاحمت ایجاد شده بود که خوشبختانه با اتمام این پروژه این مشکلات مرتفع شد.

▫️دکتر متالهی به برگزاری جلسه ای که با اعضای مؤسسه تخصصی فقه آل محمد (صلوات الله علیهم اجمعین) اردکان پیرامون مسائل و مشکلات آرامستان دردفتر امام جمعه اشاره کرد و گفت : تعیین تکلیف آماده سازی مکان جدید آرامستان ،ساخت سالن جهت اقامه نماز به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و خانواده های محترم متوفی ، رعایت بیشتر مسائل شرعی تغسیل و تدفین و تجهیز غسالخانه از موضوعات مطروحه بود که در این بازدید به بررسی آنها پرداخته شد.

▫️ شهردار اردکان در پایان از همراهی، همکاری و صبوری مردم در طول مدت اجرای پروژه قدردانی و تشکر کرد.
💠 روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان