امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
بازدید” شهردار اردکان ” از نمایشگاه صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان “دکتر احمد رضا متألهی شهردار اردکان” با حضور در نمایشگاه صنعت تفریحات ، سرگرمی و شهربازی از تجهیزات و ظرفیت های موجود در این نمایشگاه بازدید کرد .

▫️شهردار اردکان با اشاره به پروژۀ احداث قلعۀ شادی در پارک بزرگ آزادی اظهار داشت : ارتقای کیفی فضاهای شهری و ایجاد زیرساخت ها و تاسیسات مناسب برای تفریح و سرگرمی می تواند علاوه بر ایجاد آسایش و امنیت و حفظ تعاملات اجتماعی شهروندان، باعث جلب رضایت بازدیدکنندگان فضاهای عمومی شهری و جذب گردشگر شود که به همین منظور؛استفاده از فناوری نوین و ظرفیت ها و توانمندی های تولیدکنندگان داخلی این حوزه ، جهت ساخت “قلعه شادی اردکان “و “پارک آبی ” را در دستور کار قرار دادیم .

▫️وی ادامه داد : با افزایش جمعیت شهر اردکان گسترش اماکن تفریحی و رفاهی بیش از پیش مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته که بدون شک؛کمیت و کیفیت این اماکن، در شادی و نشاط شهروندان و همچنین در توسعه گردشگری شهرستان نقش به سزایی خواهد داشت.

▫️لازم به ذکر است “قلعه شادی اردکان ” با مساحتی بالغ بر ۵۵۰۰ متر مربع شامل ۴۵۰ متر مربع سالن سرپوشیدۀ شهربازی کودک، ۳۰۰۰ متر مربع سالن سرپوشیدۀ شهربازی نوجوانان و همراه با کافی‌شاپ و فود کورت می‌باشد.

💠 روابط‌عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان