امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
ارائه آموزش شهروندی در ۱۰ منطقه اردکان

“حمید رضا هاتفی معاونت خدمات شهری شهرداری اردکان در گفت و گویی به اهداف طرح آموزش شهروندی و چهره به چهره شهروندان درخصوص تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و گفت : آموزش شهروندی می‌تواند از طریق مجموعه‌ای از اقدامات و فعالیت‌ها صورت بگیرد که به افزایش آگاهی شهروندان از حقوق و تعهداتشان و نقش و مسئولیت‌های آن‌ها درشهرها کمک کند.

🔸وی ادامه داد: با افزایش مداوم جمعیت شهرستان و افزایش خرده‌ فرهنگ‌ها و قومیت‌های متعدد وظایف ما نیز سنگین‌تر می‌شود که در نتیجه نیاز به آموزش شهروندی بیشتر از قبل احساس می‌شود.
🔸معاونت خدمات شهر شهرداری به مناطق آموزش دیده شهر اشاره کرد و اظهار داشت: شهرک ریحانه النبی (ص)،شهرک ولی عصر(عج)،شهرک آزادگان،شهرک انقلاب،شهرک۹۰ دستگاه،شهرک ۱۵ خرداد،شهرک فجر،شهرک قائم و مسکن مهرو محله شریف آباد از جمله مناطقی هستند که تاکنون آموزش های لازم را دیده اند.

🔸هاتفی افزود: در دو ماه گذشته ۲۳۶ کارت جدید،۵۸۰۰ بروشور و پاکت سبز و آبی و روزانه ۸۰ خانه توسط ۶ آموزشگر آموزش چهره به چهره ارائه شده است.

🔸معاون خدمات شهری شهرداری درپایان گفت : یکی از مکان‌های مهم برای فراهم آوردن آموزش‌های شهروندی مدارس است که در آینده نزدیک در دستور کار این معاونت قرار خواهد گرفت.

💠 روابط‌عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان