امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
دکتر احمد رضا متألهی شهردار اردکان در پیامی، انتخاب دکتر مصطفی پوردهقان را تبریک و از زحمات و تلاش های دکتر محمد رضا دشتی تقدیر کرد.

✅دکتر احمد رضا متألهی شهردار اردکان در پیامی، انتخاب دکتر مصطفی پوردهقان را تبریک و از زحمات و تلاش های دکتر محمد رضا دشتی تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است :

جناب آقای دکتر پوردهقان
نماینده منتخب مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

🔸انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران بیش از ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. حضور دشمن شکن و گسترده مردم درانتخابات ۱۱ اسفند، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه ای بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید.

🔸بدون شک رمز موفقیت منتخبین ملت در پیشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پایداری بر اصول و ارزش­های مقدس انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام و تحقق آرمان‌های آنها است.

🔸اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چهارساله جناب آقای دکتر دشتی نماینده پر تلاش و دلسوز مردم اردکان، کسب اعتماد مردم توسط جنابعالی را صمیمانه تبریک گفته، از درگاه ایزد منان مزید توفیقاتتان را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی اردکان عزیز مسالت می نمایم.

احمدرضا متألهی اردکانی
شهردار اردکان

💠 روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی اردکان