امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
شهردار اردکان در روز درخت کاری

شهردار اردکان در روز درخت کاری مطرح کرد:

✅ کاشت ۵۰۰۰ اصله نهال در شهر/ خرید دو حلقه چاه کشاورزی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان / ساخت مخزن بتنی ذخیره آب در میدان چادملو

▫️ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر «دکتر احمدرضا متألهی» شهردار اردکان روز گذشته در مراسم روز درخت کاری به اهمیت درخت و فضای سبز شهری اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به آلودگی هوای اردکان کاشت و نگهداری درختان و فضای سبز در شهر برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان بسیار حیاتی است که این امر مهم با همت شهرداری و دیگر نهاد ها درحال انجام و پیگیری است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

▫️وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری امری اجتناب ناپذیر است ادامه داد: از سال گذشته حدود ۵۰۰۰ اصله نهال در پارک ها،میدان‌ها و فضاهای سبز عمومی شهر کاشته شده که خوشبختانه هرساله بر کیفیت و کمیت این موضوع افزوده شده و در این راستا برنامه های خوبی توسط همکاران من تهیه و درحال اجرا ست.

▫️ شهردار اردکان بیان کرد : ساخت مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در میدان چادرملو؛ یکی دیگر از اقدامات خوب شهرداری است که هم برای ذخیره آب و هم برای ترکیب با آبهایی که سختی بالایی دارند در جهت فضای سبز مسیر های تعیین شده مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

▫️وی افزود : جابجایی چاه آب مزرعه سیف نیز به علت واریز چاه صورت گرفته است و عملیات جابجایی چاه آب خیابان سعدی نیز به زودی انجام خواهد شد.

▫️وی به خرید دو حلقه چاه آب کشاورزی برای استفاده در فضای سبز شهری اشاره کرد و افزود : با توجه به کمبود و عدم کیفیت آب مصرفی فضای سبز با حمایت شورای اسلامی شهر دو حلقه چاه کشاورزی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان خریداری شد که به شبکه آب رسانی فضای سبز متصل شده است.

▫️دکتر متألهی نگهداری از میراث گذشتگان را ضروری دانست و ادامه داد : گذشتگان ما با همت و تلاش مثال زدنی فضای سبز مطلوبی ایجاد کرده ا ند؛ بنابراین، وظیفه ماست به عنوان مسئولین شهری و شهروندان فعال، در نگهداری و کاشت درختان سهیم باشیم و برای محیط زیست سالمتر و زیباتر تلاش کنیم.

💠 روابط‌ عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان