امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
برگزاری دومین المپیاد ورزش محلات اردکان در۷ رشته

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان صبح امروز اولین جلسه برگزاری دومین المپیاد ورزشی محلات در دفتر شهردار برگزار شد.

🔸جواد ابراهیمی مسئول برگزاری دومین المپیاد ورزشی محلات گفت: دومین رویداد بزرگ المپیاد ورزشی محلات اردکان در قالب ۷ رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

🔸ابراهیمی با اشاره به اینکه این دوره از المپیاد با کمک هیات های ورزشی برگزار خواهد شد افزود: این رقابت‌ها امسال با افزوده شدن رشته داژبال در بخش بانوان و والیبال پیشکسوتان و گل کوچک پیشکسوتان در بخش آقایان برگزار خواهد شد.

🔸وی ادامه داد : هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر از برگزاری این قبیل رویدادها، ترویج و ارتقای فعالیت‌های ورزشی در جوامع محلی ،ایجاد روحیه نشاط و شادابی و رقابت و انگیزه برای شرکت‌کنندگان به ویژه قشر جوان و تشویق مردم به سلامتی و فعالیت بدنی است که امیدواریم با حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این دوره ،شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

🔸فوتسال،والیبال ،کشتی آزاد ،تنیس روی میز،داژبال،گل کوچک پیشکسوتان و والیبال پیشکسوتان از جمله رشته های ورزشی دومین دوره المپیاد ورزش محلات هستند.

🔹علاقه مندان می توانند برای ثبت نام رشته های ورزشی از تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱لغایت ۱۴۰۳/۳/۱۰ به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری (دبیرخانه المپیاد) واقع در شهرداری اردکان مراجعه نمایند.

💠روابط‌ عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی اردکان