امروز سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
header-logo
پایان عملیات روکش آسفالت خیابان های شهید بوستانی و آیت الله فکور

معاونت عمران و شهر سازی شهرداری خبر داد:

💠 پایان عملیات روکش آسفالت خیابان های شهید بوستانی و آیت الله فکور

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان عملیات روکش آسفالت خیابان سردار شهید مهدی بوستانی و آیت الله فکور به پایان رسید.

🔸حسین ملاحسینی معاونت عمران و شهر سازی شهرداری با بیان این خبر اظهار داشت : عملیات آسفالت خیابان شهید بوستانی به طول ۵۷۰ متر و عرض ۱۲متر به دلیل فرسوده بودن و همچنین نیاز مبرم به ترمیم این محدوده، روکش آن انجام شده است.

🔸وی ادامه داد: خیابان آیت الله فکور نیز یکی از خیابان هایی بود که وضعیت مطلوبی از لحاظ آسفالت نداشت . عملیات تسطیح و رگلاژ اولیه جهت آماده سازی آن انجام شده بود که روکش این مسیر نیز به طول ۱۰۰۰ متر و عرض۱۲متر انجام گرفت.

🔸معاونت عمران و شهر سازی شهرداری افزود : برای اجرای این پروژه نزدیک به ۲۰۰۰ تن آسفالت توزیع شده است و مساحتی بالغ بر ۱۸۵۰۰متر مربع را پوشش داده است.

🔸وی تاکید کرد : عملیات آسفالت معابر بر اساس اولویت بندی‌ در حال انجام است و ترمیم، اصلاح،لکه گیری و اجرای روکش آسفالت همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت..

🔸حسین ملاحسینی در پایان گفت : بهسازی معابر و مناسب سازی محیط، رفت و آمد راحت‌تر و ایمن‌تر برای راننده‌ها و در نهایت رضایت شهروندان عزیز از جمله اهداف ما دراین پروژه بوده است.

💠 روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان