امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳
header-logo
برگزاری جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مسابقات کبدی سالنی در اردکان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان ظهر روز گذشته جلسه هم اندیشی و تبادل نظر جهت برگزاری مسابقات کبدی سالنی در محل شهرداری برگزار شد.

▪️جواد ابراهیمی مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اظهار داشت : ورزش کبدی سالنی یکی از ورزش هایی است که در کشور رشد قابل توجه ای داشته و به عنوان یک ورزش رقابتی شناخته می‌شود؛ خوشبختانه شهرستان اردکان تاکنون در این رشته به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده؛ که امیدواریم با حمایت همه جانبه بتوانیم در معرفی و رشد این ورزش پر تحرک نقشی داشته باشیم.

▪️وی با اشاره به برگزاری مسابقات المپیاد محلات اردکان افزود:المپیاد محلات، فرصتی بی‌نظیر برای نشان‌دادن استعدادهای برتر و ایجاد رقابت سالم بین جوانان است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از تمامی ظرفیت های موجود ورزشی خود در سطح شهر جهت استفاده مردم و جوانان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

▪️رفیعی رئیس هیئت کبدی شهرستان نیز از حسن تدبیر و حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر از این رشته ورزشی که امسال به عنوان یکی از رشته های اصلی و مورد توجه در المپیاد محلات مد نظر قرار گرفت قدردانی کرد.

▪️گفتنی است سال گذشته مسابقات لیگ دسته جات آزاد کبدی ساحلی کشور برای نخستین بار در شهرستان اردکان برگزار شد و در این دوره از مسابقات ۲۳ تیم از سراسر کشور حضور داشتند.

💠 روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان

@sh_ardakan