امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
header-logo
تلاش دستگاه های انتظامی و امنیتی در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری ماه محرم قابل تقدیر است

اعضای شورای اسلامی شهر اردکان در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه این شورا ضمن تقدیر از جامعه مداحان، وعاظ و هیئت‌های عزاداری از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم قدردانی کردند؛ در بیانیه اعضای شورای شهر آمده است:

▫️ماه محرم، ماه تجلی ارزش‌های الهی است و حادثه عظیم عاشورا مهمترین حوادث تاریخ است که سینه‌به‌سینه در یادها و خاطره‌ها جاودان و ماندگار شده و مراسم آن هر ساله باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

▫️افزایش امنیت اجتماعی در برگزاری مراسم‌های سوگواری سید و سالار شهیدان در جامعه یکی از خواسته‌های به حق مردم است که پلیس به خوبی به‌عنوان خادمان امنیت این مطالبه مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

▫️پیام عاشورا احترام به آزادی و آزادگی است و رسیدن به این هدف عالی و مقدس جز با احترام به حقوق اجتماعی و قانون، نظم و برنامه‌ریزی و اعتقاد پاک قلبی میسر نخواهد شد.

▫️در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به اینکه اقدامات پلیس اردکان و دستگاه‌های امنیتی شهرستان در تامین نظم و امنیت مراسم ماه محرم قابل تقدیر است؛ اظهار داشتند: امیدواریم خدمت شبانه‌روزی و صادقانه پلیس در طول ماه محرم و صفر برای افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان، مورد قبول حق تعالی و همچنین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار گیرد.

▫️نیروی انتظامی خدمتگزار مردم‌، حافظ نظام و ارزش‌های اسلامی است و همت و تلاش پلیس اردکان در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری ماه محرم ستودنی و قابل تقدیر است.

💠 روابط‌‌عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی اردکان
@sh_ardakan