امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
header-logo
برنامه‌های اوقات فراغات محله‌محور تدوین شود/ ضرورت پایش آسیب‌های اجتماعی محلات

⇱ عضو شورای شهر اردکان:
✅ برنامه‌های اوقات فراغات محله‌محور تدوین شود/ ضرورت پایش آسیب‌های اجتماعی محلات

▫️سید محمد حسینی‌پور دانشگاه در نطق پیش از دستور دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و لزوم تدوین برنامه‌های اوقات فراغت که محور برنامه‌ها باید مشارکت اجتماعی و محله محوری باشد؛ تصریح کرد: می‌توان طی هماهنگی با مساجد و حسینیه‌های شهر اردکان جذابیت‌هایی در این راستا ایجاد و با برنامه ریزی، ساعات مفرح و پرمحتوا برای اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان ایجاد نمود.

▫️عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اردکان با بیان اینکه محور و هدف در فعالیت‌های فرهنگی، تعالی انسان است؛ اظهار داشت: اگر مدعی تقویت و ایجاد نشاط اجتماعی هستیم، ابتدا باید پایش آسیب‌های اجتماعی محلات به‌طور جداگانه انجام و متناسب با آن برنامه‌ها تدوین و طراحی شود.

▫️وی خاطر نشان کرد: دستیابی به اهداف تدوین برنامه‌های اوقات فراغت و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند اهتمام دستگاه‌های اجرایی در عمل به مأموریت‌های خود در این بخش به‌ویژه مسائل فرهنگی مرتبط با نوجوانان و جوانان است.

▫️عضو شورای شهر اردکان در پایان بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع اقدامات فرهنگی تاکید کرد و افزود: تدوین برنامه‌های فرهنگی باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد تا بتوان بازخورد اقدامات را به خوبی دید.

💠 روابط‌‌عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی اردکان
@sh_ardakan