امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
🔰 انتقاد عضو شورای شهر از کمبود پارکینگ در سطح شهر

💠 مصطفی خوش گفتار روز گذشته در صحن علنی شورای شهر در نطق پیش از دستور خود به کمبود پارکینگ در سطح شهر اشاره کرد و گفت : با توجه به رشد روز افزون جمعیت و مهاجرتی که در شهر اتفاق افتاده ؛شاهد ترافیک سنگین به خصوص در خیابان های اصلی شهر و و در مواقع تعطیلی مدارس هستیم و این معضلی است که گریبانگیر شهر شده که می بایست مسئولین مربوطه چاره اندیشی شود.

▫️وی بر ضرورت ایجاد و احداث پارکینگ تاکید کرد و افزود : شهرداری یکی از ارگان های اصلی است که می بایست دربرنامه سال جدید خود به این مسئله مهم توجه جدی و ویژه ای داشته باشد و از همه امکانات خود درجهت حل معضلی که درآینده ای نزدیک تبدیل به بحران خواهد شد استفاده کند.

▫️خوش گفتار بیان کرد: استفاده از تکنیک های تامین پارکینگ مانند آسانسورهای خودرو یا پارکینگ های مکانیزه نیز در آینده می تواند جهت کاهش گره های ترافیکی راه گشا باشد و این نیازمند نگاه بلند مدت مسئولین امربه این مسئله مهم است .

وی ادامه داد: برای مدیریت توقف در معابر و ایجاد فضای بیشتر برای تردد استفاده از پار کومتر،در سطح شهر قابل بحث و بررسی است.

▫️ نایب رئیس شورای شهر ادامه داد: نقش شورای ترافیک شهرستان دراین امر خطیر، نقش تعیین کننده ای است؛ که می تواند با ارائه راه کاری های فنی ،یکی از خواسته ها و مطالبات مردمی است را با همکاری شهرداری و ارگان های دیگر به سرانجام برساند.

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان