امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
شهرداری اردکان حامی رویدادهای فرهنگی اجتماعی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دومین جشنواره صنایع دستی اسفندونه سلامت به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و گردشگری در بافت تاریخی شریف آباد برگزار شد.

?مجید صیقل مسئول روابط عمومی شهرداری با بیان اینکه شهرداری حامی و پشتیبان رویداد های فرهنگی و اجتماعی شهر است اظهار داشت : رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارتقای فرهنگ شهروندی و ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ شهر است که شهرداری اردکان بعد از ایام کرونا برنامه های متعددی در این راستا برگزار یا مشارکت جدی داشته است.

?وی به برگزاری دومین جشنواره صنایع دستی اسفندونه سلامت اشاره کرد و گفت :این رویداد فرهنگی روز گذشته با همت قاسم برخورداری مدیر مجموعه گردشگری سلامت شریف‌آباد و اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و شهرداری اردکان در فضای باز پارک سلامت شریف‌آباد با استقبال خوب همشهریان روبرو شد که امیدوارم این مشارکت و همدلی و همفکری در برنامه های دیگر فرهنگی نیز جاری و ساری شود .

?وی ادامه داد: شهرداری آمادگی دارد در تمام محلات شهر برنامه های متنوع فرهنگی . اجتماعی و ورزشی با استفاده از ظرفیت و حضور و مشارکت اهالی محل برگزار کند که این مهم ، یکی از برنامه های فرهنگی اجتماعی شهرداری در سال جدید است که پیگیری مجدانه خواهیم داشت.

?شایان ذکر در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از صنایع‌دستی محلی و سنتی اردکان همچون کار بافی، مصنوعات چوبی، سفالگری، زیلو بافی و مینا کاری با مشارکت ۶۰ نفر از فعالین این حوزه برگزار شد.