امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
ارتقای ورزش محلات؛ رویکرد شهرداری اردکان

✍🏻«دکتر احمدرضا متألهی» در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات اردکان؛ یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه شهدای ورزشکار شهرستان را گرامی‌‎داشت و از حضور پرشور پیشکسوتان عرصه ورزش، ورزشکاران خوش‌آتیه و آینده‌دار و تیم‌های محلات در این آیین قدردانی و تشکر کرد.

📌وی، افزود: در دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش برنامه‌های ورزشی در محلات بودیم که در دوره جدید شهرداری؛ در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی و ترویج ورزش همگانی، ارتقای ورزش محلات رویکرد شهرداری اردکان است و ما مصمم هستیم تا رویدادهای این چنینی تداوم یابد.

🔹شهردار اردکان ضمن ادای احترام به خانواده شهدای ورزشکار اردکان که مدال اخلاق، تربیت و جوانمردی را بر گردن آویخته‌اند، افزود: آحاد و اقشار مختلف مردم از محلات گوناگون در این المپیاد ورزشی حاضر هستند که مشارکت جوانان بیش‌از‌پیش مشهود است که این ویژگی از جمله وجوه تمایز این مسابقات است.

🔹سکاندار مدیریت شهری اردکان با اشاره به اینکه پذیرای نقطه‌نظرات شهروندان اردکانی جهت ارتقای ورزش محلات هستیم ابراز امیدواری کرد ورزش بومی‌محلی کامست نیز به این المپیاد ورزشی افزوده شود.