امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
گلایه مشترک شورای اسلامی شهر یزد و اردکان از شورای ترافیک استان

🔰 در نخستین نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر یزد و اردکان، اعضای شورا و شهرداران این دو شهر در زمینه‌های مختلف شهری گفت‌وگو کردند.

▫️در این نشست صمیمانه، رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: بی‌شک مجموعه شورای اسلامی شهر یزد در زمینه‌های متعدد به موفقیت‌هایی دست یافته و شهر اردکان نیز متقابلا تجاربی کسب کرده است که به اشتراک گذاشتن این موضوع‌ها باعث رشد روزافزون این دو شهر خواهد شد.

▫️مسعود نوریان اردکانی با اشاره به اینکه با مراودات و ارتباطات دو سویه بین یزد و اردکان، زمینه مبادلات و انتقال تجربه‌ها فراهم می‌شود؛ اظهار داشت: دستاورد این تعاملات باید اتفاقات خوب و ارائه خدمات با کیفیت در شهرها و در نتیجه افزایش میزان رضایتمندی مردم از مدیران شهری باشد.

▫️وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه مشترک این دو شهر از شورای ترافیک استان خواستار تعامل بیش از پیش این شورا با نمایندگان مردم شد و تسریع در تصویب طرح‌ها را ضروری بر شمرد.

▫️شایان ذکر است، اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد پیرامون مهم‌ترین چالش های شهری و تعامل هرچه بیشتر این دو شورا به تبادل نظر پرداختند.

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی اردکان