امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
header-logo
پیام تبریک رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اردکان به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

به نام خدا
🌹سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب کبری (س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است، گواهی مبرز بر اهمیت و ارزش این حرفه مقدس و مایه مباهات برای قشر پرستار می‌باشد.

▫️تلاش‌های مجاهدانه پرستاران در راستای گسترش چتر سلامتی و بهبود حال بیماران، عملی پسندیده و صالح محسوب می‌گردد که مبین مولفه‌ای فراتر از نگاه حرفه‌ای به این شغل است و دلیل مبرزی بر رویکرد عاشقانه در ارائه خدمت به ابنا بشر در آن متجلی است.

▫️بی گمان از خود گذشتگی مدافعان سلامت در تمامی عرصه‌ها از دفاع مقدس تا نبرد با اهریمن منحوس کرونا همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری جاودانه خواهد ماند. این سفیران سلامت می کوشند تا درد و آلام بیماران بزدایند و نعمت صحت را که عطیه‌ای الهی است به ایشان اعاده نمایند از این رو در چنین شرایطی انتظار می‌رود تا با همراهی و همدلی همگانی یاریگر این عزیزان باشیم.

▫️اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد با سعادت الگوی صبر، متانت و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پر تلاش اردکان، مراتب تقدیر و قدردانی خود را از خدمات و مجاهدت های ارزنده این قشر فهیم ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران در سایه لطف متزاید الهی، ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام رسالت نوع دوستانه و ایتارگرایانه خویش موفق و منصور باشند.

✍️ عباس عاصی‌زاده