امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
header-logo
روند پروژه ساماندهی بلوار شهید بهشتی سرعت گیرد

▪️نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردکان مطرح کرد:
✅ روند پروژه ساماندهی بلوار شهید بهشتی سرعت گیرد/ لزوم پایش برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی

🔰 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در صحن علنی شورا با اشاره به وضعیت نامناسب بلوار آیت‌الله شهید بهشتی (ره)، خواستار تسریع در اجرای پروژه ساماندهی این بلوار شد.

▫️مصطفی خوش‌گفتار مطرح کرد: ورودی‌های شهر اولین فضای نظری در مواجهه با شهر هستند و مسافرین اولین برداشتشان نسبت به شهر و شهروندان بر اساس مشاهده ورودی‌های شهر شکل می‌گیرد.

▫️وی علت تأخیر در اجرای این پروژه را عدم تعامل شورای ترافیک استان عنوان کرد و افزود: شورای ترافیک استان گاهی به‌جای همکاری با شهرداری و شورای شهر برای اجرای پروژه‌ها، خود موجب تأخیر در اجرای پروژه‌ها می‌شود.

▫️عضو شورای اسلامی شهر اردکان بیان داشت: امیدوارم با توجه به اهمیت این موضوع، روند ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت بلوار شهید بهشتی سرعت گیرد و تا پیش از عید به پایان برسد.

▫️خوش‌گفتار در بخش دیگری از صحبت‌های خود از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری خواست در زمان باقی‌مانده، برنامه‌های نوروز مورد پایش و بازنگری قرار گیرد.

▫️نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با بیان اینکه کشف و بررسی ظرفیت‌ها و نواقص ارائه خدمات یکی از تأثیرات پایش و بازنگری است؛ اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات در مدیریت شهری مستلزم بررسی همه‌جانبه و رفع چالش‌های اجرای کار است.

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان