امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
header-logo
مشارکت شهرداری اردکان با بخش خصوصی در حوزه مسافربری

#چهارمین_نشست_خبری
🔰مشارکت شهرداری اردکان با بخش خصوصی در حوزه مسافربری

◽️شهردار اردکان در نشست مشترک با اصحاب رسانه و فعالان خبری، گفت: شهرداری در مجموعه ترمینال مسافربری تنها وظیفه خدمات‌رسانی را برعهده دارد و در خدمات مسافرتی هیچگونه دخل و تصرفی ندارد.

◽️وی در پاسخ به پرسشی تاکید کرد سرویس دهی به مسافران در خط اردکان _ یزد خارج از محدوده وظایف شهرداری و‌مربوط به حوزه راهداری است.

◽️«دکتر احمدرضا متألهی» یادآور شد: البته شهرداری اردکان در هر زمینه‌ای که گره از کار همشهریان عزیز باز شود به یاری نهادها و ارگان‌های مختلف آمده است و در همین زمینه مصوبه مهمی نیز داشته ایم.

◽️سکاندار مدیریت شهری اردکان تصریح کرد: طرحی که شورای عالی سرمایه‌گذاری شهرداری مصوب کرده و انشاءالله پس از تصویب در صحن شورای شهر نیز اجرایی می شود بدین صورت است که شهرداری اجازه یافته است تا به میزان ۴۹ درصد با یکی از شرکتهای مسافرتی به صورت مشارکتی (با مشارکت در خرید اتوبوس) در ارایه خدمات مسافرت بین شهری به شهروندان اردکان مشارکت داشته باشد.

◽️وی خاطرنشان کرد: شهرداری ماهیانه بالغ بر ۶۰ میلیون تومان جهت انجام خدمات عمومی در ترمینال مسافربری اردکان هزینه می‌کند.

◽️دکتر متألهی همچنین با اشاره به برنامه‌های شهرداری در زمینه جا به جایی مسافرین در سطح شهر اردکان نیز گفت: جهت افزایش بهره‌وری سیستم حمل و نقل عمومی؛ اتوبوس و مینی‌بوس به مرور در حال جایگزینی است و در نظر داریم با تمرکز بر ظرفیت قابل‌توجّه ناوگان تاکسی‌رانان شهری با استفاده از تعدادی ون؛ افزایش کارآیی و اثربخشی حمل و نقل عمومی در سطح شهر اردکان را رقم بزنیم.

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان