امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
احداث دو شهربازی در اردکان

🔰 شهربازی سرپوشیده در شهر اردکان و شهربازی رو باز در پارک کوهستان احداث می‌شود

◽️«دکتر احمدرضا متألهی» طی چهارمین نشست مشترک با اصحاب رسانه و فعالان خبری با اشاره به نقطه‌نظرات کارشناسان مبنی بر مناسب‌نبودن پارک رو باز برای شهر اردکان، اذعان کرد: مقرر شد شهربازی سرپوشیده احداث شود که در همین راستا طراحی سوله و سازه شهربازی نیز انجام شده است.

◽️وی با بیان اینکه سالن قبلی شهربازی نیز جهت بازی‌های VR (بازی‌های کامپیوتری و مجازی) استفاده خواهد شد، افزود: سوله جدید شهربازی دارای ارتفاع خواهد بود و برای بازی‌های خاصی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

◽️شهردار اردکان با اعلام خبر خرید و نوسازی برخی دستگاه‌های لازم، افزود: امیدواریم شهربازی سرپوشیده اردکان تا تابستان سال آتی به بهره‌برداری برسد.

◽️دکتر متألهی در ادامه ضمن بیان این مطلب که شهربازی سرباز در پارک کوهستان احداث خواهد شد، گفت: طبق بررسی‌ها که بایستی به تأیید کارشناسان نیز برسد در صورت موافقت کارشناسی، پارک نجوم نیز در مجموعه پارک کوهستان اردکان ساخته می‌شود.

◽️وی در پایان احداث پارک نجوم را از جمله ظرفیت‌های ارزشمند جذب گردشگر و توریست دانست و تصریح کرد: از قدیم الایم از ستارگان و نجوم برای حفاری قنات‌ها بهره گرفته میشد فلذا احداث پارک نجوم در ارتباط با حوزه قنات خواهد بود. البته شهرداری اردکان طرح بازآفرينى محور قنات قطب‌آباد را نیز در دستور کار دارد که از جمله سایر فعالیت‌ها در زمینه قنات است.

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان