امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
برگزاری ویژه برنامه شهرداری اردکان برای زوج‌های جوان

🔰برگزاری ویژه برنامه شهرداری اردکان برای زوج‌های جوان

◽️مراسم آموزشی و تفریحی ویژه زوجین ۱۴۰۰ به بعد اردکانی با عنوان “به صرف عشق و شیرینی” به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان در محل کانون فرهنگی پرورشی امام خمینی (ره) اردکان برگزار شد.

◽️زوج های جوان طی این دوره یک روزه و به یادماندنی در کلاس آموزشی با موضوع ارتقای روابط زوجین با تدریس دکتر علیرضا لاور از اساتید دانشگاه و فعالین حوزه ازدواج کشور شرکت کردند.

◽️«دکتر احمدرضا متألهی» شهردار اردکان که جمعه خود را به طور کامل در کنار زوج‌های جوان این دوره گذراند، در ابتدای این رویداد با اشاره به برنامه‌های شهرداری اردکان در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندان، اذعان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سطح شهرستان ارتقای سطح فرهنگ و نگرش شهروندان نسبت به مسائل شهروندی و زندگی است که این امر آموزش در حوزه ی خانواده و به ویژه حوزه روابط زناشویی را طلب می‌کند.

◽️در این دوره یک روزه؛ زوجین به فعالیت‌های مختلفی از جمله طبخ ناهار، نامه نویسی برای همسر و دیگر برنامه‌های تفریحی و آموزشی پرداختند که این رویداد یک روزه با اهدای ۵ هدیه سفر مشهد مقدس به قیدقرعه به شرکت کنندگان از طرف شهرداری اردکان پایان یافت.

◽️گفتنی است به همت شهرداری اردکان برنامه “به صرف عشق و شیرینی” هر دوهفته یکبار به صورت رایگان برگزار خواهد شد که زوجین علاقه مندی که از سال ۱۴۰۰ به بعد ازدواج نموده اند، میتوانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۹۳۲۵۸۴۰۷۶ ثبت نام نمایند.

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان