امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
دیدار شهردار و رئیس شورای شهر اردکان با مدیر کل جدید صدا و سیمای یزد

🔰 دیدار شهردار و رئیس شورای شهر اردکان با مدیر کل جدید صدا و سیمای یزد

▫️به گزارش روابط عمومی شهرداری اردکان روز گذشته دکتر متالهی شهردار و مسعود نوریان اردکانی رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در صدا و سیمای یزد با احسان کریمی مدیر کل جدید صدا و سیمای استان یزد دیدار و در خصوص راه های افزایش همکاری بحث و تبادل نظر کردند.

▫️ دکتر متالهی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیر کل جدید صدا و سیما به بیان فعالیت شهرداری اردکان در حوزه خدمات انجام شده و حمایت از هنرهای اصیل، بومی و مردمی پرداخت و افزود : شهرداری اردکان در دوره جدید حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی را که می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال، رونق تولید و همچنین بهبود معیشت خانواده ها داشته باشد در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم با همکاری و تعامل با صدا و سیما در حوزه معرفی صنایع دستی اردکان و لزوم توجه جدی به این مقوله مهم اهتمام داشته باشیم .
▫️شهردار اردکان توسعه شهر را از اولویت های مجموعه شهرداری دانست و افزود: رسانه ها جمعی و به خصوص صدا و سیما ؛ نقش به سزایی در معرفی اقدامات انجام شده و همچنین ارتباط شهرداری و مردم در جهت تسریع انجام خدمات شهری و تسریع پروژه های عمرانی دارند که امیدوارم در این زمینه با همکاری یکدیگر به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز در این دیدار ضمن دعوت از مدیر کل جدید صدا و سیمای یزد جهت حضور در شورای شهر اردکان و بازدید از شهر اردکان ، همکاری متقابل رسانه و مجموعه شهرداری را ضروری دانست و افزود : بدون شک همکاری صدا و سیما با شهرداری ها نقش به سزایی در جلب مشارکت اجتماعی در مدیریت شهری دارد ؛ چرا که آگاهی و آشنایی با اقدامات انجام شده و نقد به ضعف ها و رفع آن باعث امید آفرینی و اعتماد بیشتر مردم به شهرداری و شورای شهر و در نهایت رضایت مندی آنها خواهد شد.

🔸وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای روایت و تصویر است اظهار داشت : کشور ما در حوزه های مختلف به خصوص فرهنگی و اجتماعی بسیار غنی و درخور توجه است و این رسانه است که می تواند با روایت گری درست و صحیح و به موقع ،نقش آفرین و پیشرو باشد.

🔸نوریان اردکانی افزود : استفاده و روایت از داشته های بومی و محلی که سرشار از جذابیت ،زندگی و فرهنگ مردم است می تواند نگاه را به ما عوض کند و این مهم جز با رسانه پویا و فعال امکان پذیر نیست.

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان