امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
header-logo
🔰 شهردار اردکان؛ پشت تریبون نماز جمعه

🔰 شهردار اردکان؛ پشت تریبون نماز جمعه

 

▫️«دکتر احمدرضا متألهی» شهردار اردکان ضمن حضور در نماز جمعۀ ۱۴ بهمن‌ماه سال‌جاری به ارائه گزارش عملکرد فعّالیت‌ها و اقدامات واحدهای مختلف شهرداری طی ۱۴ ماه اخیر پرداخت.

▫️وی با اشاره به رویکرد فرهنگی و زیر ساختی در حل مسائل و مشکلات شهر، ابتدا از افرادی که در دوره های قبل در شهرداری فعالیت میکردند، صمیمانه تشکر کرد.
▫️شهردار اردکان در ادامه به شرح فعالیت ها و پروژه های شهرداری اردکان در این دوره پرداخت که میتوان به گام های هشت گانه اردکان پلاس مخصوصا در حوزه های پسماند، عمرانی، شهرالکترونیک، بهبود فرآیندها، خدمات شهری و فضای سبز اشاره کرد .
▫️برگزاری المپیاد ورزشی محلات، عقد قرارداد ساماندهی مشکلات ترافیکی شهر با شرکت تخصصی گرید دار، مسئول فنی مقیم کشتارگاه، تمیز کردن معابر اصلی توسط ماشین جارو، ایجاد واحد ۱۳۷ جهت پاسخگویی و پل ارتباطی مردم و واحدهای عملیاتی شهرداری بمنظور حل مشکلات مردم، راه اندازی واحدهای ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، زیباسازی و آموزش شهروندی و Hse را نمونه اقداماتی برشمرد که برای اولین بار در شهرداری اردکان اتفاق افتاده است. ▫️برگزاری و حمایت شهرداری از مراسم، برنامه ها، جشنواره ها(محصولات کنجدی، اردکان گرام، ستارگان سخن، گلریزان و …) جشن های مختلف ملی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و آموزش خانواده ها، زوج های جوان، کودکان و نوجوانان مانند نشاط معنوی در پارک‌ها، مامان شاد، قصه گویی و چهار دوره برنامه عشق و شیرینی با حضور حداقل ۱۶۰ زوج جوان و ‌… از دیگر فعالیت های این نهاد عمومی غیردولتی بوده است.

▫️خاکریزی، آماده سازی و کاشت ۵۵۰۰ اصله درخت و همچنین لوله گذاری ۱۰۰۰۰ متر لوله پلی اتیلن برای آبیاری درختان در پارک های تازه تاسیس (امام رضا، مسکن مهر، بانوان و مجموعه فرهنگی- ورزشی کاوسی) و پارک کوهستان و سایر فضاهای شهری گوشه ای از فعالیت های فضای سبز شهرداری در ۱۴ ماه گذشته بوده است.

▫️دکتر متالهی در صحبت های خود در جمع نمازگزاران روز جمعه به اختصار به فعالیت های عمرانی شهرداری اشاره کرد.
وی اظهار داشت : همکاران بنده به لطف خدا توانستند در این دوره ۱۴ ماهه حداقل ۶۰ درصد بیشتر از مجموع آسفالت های اجرا شده در ۳ سال قبل از آن معابر اصلی شهر مثل خیابان شهید مطهری، محله جعفرخان، بلوار آیت الله خاتمی، میدان آزادی و میدان شهید فهمیده و … را با آسفالت جدید روکش نمایند و البته احداث خیابان ام البنین و خیابان مقابل اداره راه ، زیرسازی و آسفالت شهرک گلنوش پس از ۲۰ سال، ورودی شهرک ریحانه النبی و زیرسازی و آسفالت رمپ های ورودی و خروجی کمربندی شرقی به داخل شهر ( بلوار کشاورز) و زیرسازی و جدول گذاری‌ خیابان های شهید لاجوردی، خیابان روبروی دادگاه و زیرسازی جاده ۵ کیلومتری شهرک سامان صنوف از نمونه فعالیت های دیگر این واحد بوده است.
▫️وی اظهار داشت کف سازی پیاده رو ها، سنگ چینی رودخانه های فصلی، بازپیرایی چند بوستان و پارک، بدنه سازی و کف سازی بافت تاریخی ، سنگ جدول گذاری از دیگر فعالیت های سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بوده که از ۳ تا ۷ برابر زمان مشابه قبلی رشد داشته است.
▫️شهردار اردکان در ادامه به تملک بالغ بر ۲۸۰۰۰ مترمربع زمین های در مسیر طرح های عمرانی اشاره کرد که بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است این فعالیت در زمان مشابه قبلی از نظر متراژ حدود ۱۶۰۰۰ مترمربع و از نظر هزینه ای ۵۶ میلیارد تومان بوده است.

▫️متالهی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی نسبت به ایشان و عملکرد های شهرداری نقد های شدید و غیر منصفانه ای داشته و فقط به ایرادات می پردازند و این موضوع بجز ایجاد یاًس در مردم و تضعیف روحیه پرسنل خدوم شهرداری اثر دیگری ندارد، ضمن پذیرش انتقادات از همه رسانه ها برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم استمداد کرد و آنها را به پرداخت منصفانه و نگاه واقع بینانه به مسائل توصیه نمود.

▫️شهردار اردکان درپایان، تولد حضرت علی (ع) و روز پدر را به مردم عزیز تبریک گفته، از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق همگان را مسئلت کرد.

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان