امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
header-logo
🔰پیام «دکتر احمدرضا متألهی» شهردار اردکان به‌مناسبت گرامیداشت روز ملّی شوراها

✍️”وَ الَّذينَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ أَمْرُهُمْ شُورى بَيْنَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقْناهُمْ يُنْفِقُونَ”
“و كسانى كه دعوت پروردگارشان را اجابت كرده و نماز را برپا مى‌دارند و امورشان با مشورت در ميان آن‌ها انجام مى‌گيرد و از آنچه به آن‌ها روزى داده‌ايم انفاق مى‌كنند.” (آیۀ شریفۀ ۳۸ سورۀ مبارکۀ شوری)

مشورت، یکی از ارکان مهمّ سلامت تصمیم‏‌گیری ‏هاست؛ جامعه‏ای که سنت مشورت و فرهنگ کارِ گروهی بر اساس مشورت و نظرخواهی در آن حاکم باشد، بهترین راه و کامل‏ترین مسیر را روبروی خود خواهد داشت.

نُهم اردیبهشت‌ماه، سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی‌تردید نشان از تعمیق مردم‌سالاری دینی در جامعۀ اسلامی ما دارد.

شورا را می‌توان به‌عنوان نمادی از تعاون، همّت، همدلی و کوشش در جهت رفع کمبودها و رسیدن به آبادانی و توسعه با سرعت هرچه بیشتر دانست.

اینجانب اين روز را به همۀ اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به‌‌ويژه به اعضای پرتلاش، دلسوز، متدین، خیرمند و کاردان ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان که با وظيفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حلّ مشکلات شهر تلاش می‌نمايند و با امانت و کفايت برای نيل به جامعۀ شهروند‌مدار؛ خالصانه کوشش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض می‌نمايم.

احمدرضا متألهی اردکانی
شهردار
اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

💠روابط‌عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان