امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
header-logo
ارائه آموزش شهروندی در ۲۰ منطقه اردکان/ تاکنون ۳۶۰۰ خانوار در این طرح شرکت کرده اند

شهردار اردکان مطرح کرد:

✅ ارائه آموزش شهروندی در ۲۰ منطقه اردکان/ تاکنون ۳۶۰۰ خانوار در این طرح شرکت کرده اند

🔸دکتر احمدرضا متألهی شهردار اردکان از مشارکت ۳۶۰۰ خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی و چهره به چهره تفکیک از مبدا خبر داد.

🔸وی در گفت و گویی با بیان اینکه آموزش شهروندی و افزایش آگاهی در مورد تفکیک و دفع صحیح زباله‌های شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است اظهار داشت : پسماندها و زباله ها از موادی هستند که می توانند آسیب های جدی به محیط زیست و منابع طبیعی موجود وارد کنند؛ که یکی از وظایف شهرداری ها درحوزه خدمات شهری ،به کارگیری روش‌های مختلف مدیریت پسماندهای شهری است که از سال گذشته طرح آموزش شهروندی و چهره به چهره درخصوص تفکیک زباله از مبداء در دستور کار ما قرار گرفت.

🔸وی با اشاره به اینکه شهروندان اردکانی همراهی و مشارکت قابل تحسینی در این طرح داشته اند ادامه داد : بدون شک مشارکت مردم در تفکیک زباله از مبداء می‌تواند به ایجاد فرهنگ بازیافت و حفاظت از محیط زیست در جامعه کمک کند. خوشبختانه اجرای این طرح در اردکان موفقیت چشمگیری داشته که جا دارد از مشارکت جدی و استقبال خوب شهروندان اردکانی در این طرح قدردانی نمایم .

🔸شهردار اردکان به تعداد خانوارهای آموزش دیده شده اشاره کرد و افزود : از ابتدای این طرح تاکنون در ۲۰ منطقه بالغ بر ۳۶۰۰ خانوار در شهرک ریحانه النبی (ص)، امام هادی (ع) ،شهرک ولی عصر(عج)،شهرک آزادگان،شهرک انقلاب،شهرک۹۰ دستگاه،شهرک ۱۵ خرداد،شهرک فجر،شهرک قائم و مسکن مهر، محله شریف آباد،محله چرخاب،محله تیران،شهرک قائم،محله کوشکنو،شهرک گلنوش،محله علی بیک،محله قملاق،قلعه سیف و کچیب آموزش های لازم را دیده اند؛ که آموزش چهره به چهره خانوارها با حضور آموزش یاران شهرداری در مناطق مختلف اردکان همچنان ادامه دارد.

🔸وی در پایان گفت : حفظ محیط زیست ،اصلاح الگوی اخلاق شهروندی ، ترویج مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی و ارتقاء آگاهی از حقوق و وظایف شهروندی از جمله اهداف این طرح بوده است .

💠 روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان