آگهی مزایده
شهرداری اردکان یزد در نظر دارد از طریق اجاره را به شرح ذیل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) برگزار نماید .
– کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.
– زمان انتشار اسناد مزایده در سامانه ستاد : تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
– مهلت دریافت اسناد مزایده از سامانه ستاد : تا تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۷ ساعت ۱۴:۰۰
– مهلت بازدید موضوع مورد مزایده : تا تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۷ ساعت ۱۴:۰۰
– مهلت ارائه پیشنهاد از طریق سامانه : تا تاریخ۱۴۰۳/۱۲/۰۷ ساعت: ۱۴:۰۰
– زمان بازگشایی پاکت ها : تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۰۸ ساعت: ۰۸:۳۰
– تاریخ اعلام برنده مزایده : مطابق با مفاد ماده ۷ آئین نامه مالی شهرداریها پس از بررسی آنالیز بهاء و سایر مدارک شرکت کنندگان ، برنده مزایده اعلام خواهد شد.
– مهلت انعقاد قرارداد : هفت روز پس از ابلاغ کتبی به برنده مزایده
آدرس و اطلاعات تماس دستگاه مزایده گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مزایده و ارسال پاکت حاوی تضمین شرکت در مزایده :
یزد – اردکان – خیابان امام خمینی (ره) – شهرداری اردکان کدپستی ۸۹۵۱۷۳۷۷۳۱ تلفن ۰۳۵-۳۲۲۲۲۰۴۱
مسئول پاسخگو : جلال شاکر-۰۹۱۳۲۵۱۴۴۷۰
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه :مرکز تماس ۰۲۱۴۱۹۳۴
💠روابطعمومیشهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان
@sh_ardakan